شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

سیستم مدیریت ساختمان

انتشار در 3 آذر 1401 در

سیستم مدیریت ساختمان چیست

BMS که با نام سیستم مدیریت ساختمان نیز شناخته می شود، یک سیستم کنترلی کاملاً کامپیوتری و خودکار است که تجهیزات مکانیکی و الکتریکی ساختمان را کنترل و نظارت می کند. که شامل تهویه، روشنایی، سیستم های برق، سیستم های اطفاء حریق و سیستم های امنیتی است.

پارامترهای مهم سیستم مدیریت ساختمان شامل غلظت  CO2، رطوبت هوا و فشار هوا را در ساختمان شامل می شود. این موضوع را می توان با استفاده از حسگرهایی که به طور خودکار به BMS  شما متصل می شوند، انجام داد. شامل سنسورهای دما و رطوبت هوا، سنسورهای دمای غوطه‌وری (immersed temperature) شده یا سنسورهای  CO2  است. علاوه بر این امکان اتصال حسگرهای حرکتی به BMS وجود دارد.

توجه داشته باشید که سیستم مدیریت ساختمان هوشمند باید به خوبی پیکربندی شود. هوشمند سازی برای هر ساختمان مدرن ضروری است. مزایای سیستم یکپارچه سازی ساختمان هوشمند را می توان در چهار رکن صرفه جویی در هزینه، راحتی، کنترل و نگهداری و محیط زیست طبقه بندی کرد.

طبقه بندی سیستم یکپارچه سازی ساختمان

  1. صرفه جویی در هزینه در ساختمان

تا به حال به این فکر کردید که  BMS را در ساختمان فعلی خود یا ملکی که در دست ساخت دارید جایگزین کنید؟ اگر اینطور هست، سرمایه گذاری در BMS  مدرن ایده عاقلانه ای خواهد بود. مجموعه سهند ارتباط می تواند به شما کمک کند ساختمان فعلی شما با اجرای BMS  تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

 

2. آسایش برای افراد ساختمان

آیا می دانستید که افراد در دمای حدود 21 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی بین 40 تا 60 درصد بهترین عملکرد را دارند؟ شما می توانید با یک سیستم BMS مدرن با کنترل منطقه به یک آب و محیط راحت و دلپذیر برای کاربران ساختمان دست یابید.

 

  1. همیشه ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید

یک BMS خوب به این معنی است که شما 24/7 ساختمان خود را کنترل می کنید. از آنجایی که مهندسان سهند ارتباط  کاملاً در فضای ابری کار می کنند J، می توانید به ما اعتماد کنید و ساختمان خود را از رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند خود را مدیریت کنید. این سیستم را شما یاری می دهد تا همیشه یک دید کلی از عملکرد ساختمان خود داشته باشید. همچنین امکان دریافت پوش نوتیفیکیشن و پیامک همراه با آپدیت های مهم وجود دارد.

 

  1. یک ساختمان هوشمند و پایدار

مجموعه سهند ارتباط  به شما کمک می کند، با یکپارچه سازی ساختمان، از هزینه های زیاد ناشی از استهلاک سیستم جلوگیری کنید. از آنجایی که سیستم‌های ما «هوشمند» هستند و بر اساس آخرین فن‌آوری‌ها ساخته شده‌اند، فقط در جاهایی که لازم باشد و در مواقع ضروری کار می‌کنند. و اگر کاری ضروری نباشد، دستگاه شما مجبور نیست همیشه روشن بماند.

برای مثال در فصل سرما هستیم و وسایل گرمایشی روشن هستند، سیستم شما با تنظیم زمان ورود و خروج کارمندان دما را تغییر می دهد یا روشن و خاموش می شود.

کنترل و کارآیی ساختمان خود را با یکپارچه سازی هوشمند ارتقا دهید

برای متخصصانی که این تاسیسات را طراحی کرده، می سازند و مدیریت می کنند، میل به بهبود کارایی و اثربخشی پایان ناپذیر است. برای اتوماسیون ساختمان – اتوماسیون هوشمند که مبتنی بر داده و کنترل‌های مرتبط هستند روشی است که ما به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کنیم.

 

نسل بعدی سیستم‌های اتوماسیون ساختمان امکان این را دارند، که کنترل خودکار را به هر سیستم ساختمانی – تهویه مطبوع، روشنایی، امنیت و تشخیص – در یک پلتفرم بسط دهند.

 

سیستم های کنترل هوشمند، ساختمان های پیشرو در صنعت که برای حفظ ایمنی و بالا بردن بهره وری ساکنان در هر فضا یا محیطی طراحی شده است. کنترلر های قابل تنظیم، با تجهیزات هوشمند برای دستیابی به ساختمان یکپارچه ادغام می شوند و به شما کمک می کنند تا راحتی، ایمنی و بهره وری را برای افراد ساختمان افزایش دهید.

راهکارهای سازمانی سهند ارتباط برای شما

با توجه به رقابت ها امروزی در زمینه پیشرفت شغلی، هر یک از سازمان های دولتی و خصوصی برای قدم برداشتن در راه رشد و توسعه خود نیازمند به راهکارهای مدرن و هوشمندانه می باشند. گسترش فناوری اطلاعات مسیر را برای این ماموریت هموار تر کرده است.

با توجه به حجم بسیار بالای کاری ارگان ها به یک برنامه منسجم با حداکثر بهره وری در زمینه کنترل منابع، امنیت، دسترسی به اطلاعات، ارتباط برون و درون سازمانی، توانمند سازی کارکنان و ارتباط با مشتریان احتیاج است.

 

سهند ارتباط احتیاج سازمان شما و تمام جوانب را دقیق  بررسی می کند. راه حل های سازگار یک سیستم یکپارچه از محصولات مایکروسافت، سیسکو، ماکروتیک و لینوکس را در اختیار شما می گذارد. ما در ارائه محصول متناسب، نصب و راه اندازی آن ها، و در عیب یابی و تعمیر و نگه داری در کنار شما عزیزان می باشیم.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید